Uncategorized

تاریخچه تاسیس برند لاروش پوزای

برند لاروش پوزای یک برند تخصصی تولید کننده محصولات بهداشتی پوست و مو می باشد. این برند توسط یک داروساز فرانسوی به نام رنه لوایه (Rene Levayer) در سال 1975 میلادی در کشور فرانسه تاسیس شد. هدف این داروساز از تاسیس برند، دستیابی به راهکارهای موثر مراقبت از پوست برای بیماران خصوصا پوست های حساس و آسیب پذیر بود. نام این برند نیز الهام گرفته از نام یک چشمه آب گرم در شهر لاروش پوزای در کشور فرانسه می باشد. خواص درمانی و معجزه آسای این چشمه برای اولین بار در قرن 17 میلادی توسط دکتر پیر میلون، پزشک دربار پادشاهی فرانسه شناخته شد. با تاسیس برند لاروش پوزی، آب این چشمه درمانی به عنوان ماده سازنده اصلی در ترکیبات همه محصولات این برند مورد استفاده قرار گرفت. به همین دلیل است که محصولات لاروش پوزای از عملکرد مراقبتی و درمانی بی نظیری برخوردار هستند.

ویژگی های مهم محصولات برند لروش پوزی
1. فرموله شده با آب چشمه معدنی با خواص درمانی
پس از این که دکتر پیر میلون، تحت تاثیر افسانه ها درباره قدرت درمانی چشمه آب گرم لاروش پوزای، این آب را مورد تجزیه و بررسی قرار داد، توانست ثابت کند که آب این چشمه به طور طبیعی سرشار از املاح معدنی و خصوصا سلنیوم می باشد. این آنتی اکسیدان قوی خاصیت درمانی، بازسازی کننده و ترمیم کننده وجوانسازی بسیار موثری دارد. همچنین دارای اثرات تسکین دهنده و التیام بخش است. قدرت آنتی اکسیدانی آن نیز از پوست در برابر رادیکال های آزاد و استرس ها و سایر عوامل آسیب رسان محیطی محافظت می کند. از آنجایی که در ترکیبات و مواد تشکیل دهنده محصولات لاروش پوزای از آب همان چشمه افسانه ای استفاده می شود، این محصولات تاثیر زیادی در درمان و بهبود بسیاری از مشکلات و بیماری های پوستی دارند. بعبارتی کمک به متخصصان در مسیر درمان بیماری های پوستی را می توان یکی از اهداف ویژه این برند فرانسوی دانست.

2. فرمولاسیون ایمن و ایده آل برای پوست های حساس
برند لاروش پوزای به فرمولاسیون و ترکیبات سازنده محصولات خود اهمیت ویژه ای می دهد. این برند به خوبی با نیازهای پوست های حساس آشنا می باشد. همان طور که می دانید احتمال بروز آلرژی در پوست های حساس بر اثر عوامل خارجی وجود دارد و این افراد نیاز به محصولات ایمن با ترکیبات بررسی شده دارند. لذا این کمپانی با انجام تحقیقات گسترده، سعی در تولید محصولات مناسب و باکیفیتی دارد که برای آن ها نیز قابل استفاده باشد. به همین دلیل در ساخت محصولات خود از ترکیبات مضر و حساسیت زا مانند الکل، پارابن، لانونین، عطر، کلرانت و مواد نگه دارنده استفاده نمی کند. افزون بر این، تمامی ترکیبات و محصولات این برند جهت حداکثر اثربخشی و تحمل پذیری طراحی شده اند تا میزان حساسیت برای پوست های حساس را به حداقل برساند. در تولید محصولات این کمپانی فرانسوی در کنار بهره مندی از ترکیبات ایمن و موثر ، از متخصصین پوستی نیز کمک گرفته می شود. این متخصصان محصولات را از نظر ایمنی و اثربخشی به ویژه روی پوست حساس از نظر بالینی آزمایش می کنند. از این رو محصولات لاروش پوزای بر اساس انواع پوست خصوصا برای پوست های حساس طبقه بندی شده اند.

3. تامین نیازهای همه افراد با هر سن و پوستی
همان طور که متوجه شده اید، محصولات این برند برای همه انواع پوست و همچنین به طور ویژه برای پوست های حساس طراحی می شوند. این محصولات با فرمولاسیونی دقیق و بکارگیری حداقل مواد تشکیل دهنده ساخته می شوند. بعبارتی در ساخت محصولات لاروش پوزای بر روی غلظت های مواد فعال تمرکز شده و از استفاده مواد و ترکیبات غیر ضروری صرف نظر می شود. این کار ضمن ارائه نتایج مؤثر موجب به حداقل رساندن احتمال بروز عوارض و تحریکات پوستی می شود. از طرفی دیگر، این برند طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست را برای تمام سنین و هر نوع پوستی ارائه می دهد. به طوری که همه افراد و انواع پوست ها می توانند محصول مد نظر خود را در میان محصولات لاروش پوزای پیدا کنند. حتی جالب است بدانید که برخی محصولات این برند برای کودکان و نوزادان نیز مناسب می باشد. به همین جهت محصولات این برند امروزه در بیش از 60 کشور دنیا به فروش رسیده و به دلیل کیفیت و اثربخشی فوق العاده از محبوبیت بسیار بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردارند.

4. قیمت محصولات لاروش پوزای
محصولات این کمپانی کیفیت و اثرگذاری بسیار عالی دارند. اما فرمولاسیون و فرآیند تولید دقیق و تخصصی آن ها باعث شده تا در محدوده قیمت های متوسط رو به بالا قرار گیرند. اما همان طور که گفته شد، با توجه به عمکلرد بسیار موثر، قیمت قابل توجیهی دارند.

5. دارای محصولاتی با تنوع بالا
محصولات برند لاروش پوزای تنوع بالایی داشته و برای هر نوع تایپ و مشکل پوستی ارائه می شوند. انواع محصولات مراقبتی و درمانی این برند برای انواع پوست های خشک، چرب و مستعد آکنه، نرمال، حساس و همچنین برای انواع مشکلات پوستی از جمله لاین محصولات ضد جوش، ترمیم کننده، ضد پیری و … وجود دارد. به طور کلی محصولات این برند را می توان به انواع ضد آفتاب ها، کرم های مراقبتی صورت و بدن، شوینده ها، تونر، آبرسان، پاک کننده های آرایشی طبقه بندی کرد.

محصولات پوستی لاروش پوزای اصل را از کجا می توان تهیه کرد؟
متاسفانه کمپانی فرانسوی لاروش پوزای به دلیل تحریم ها در کشور ما نمایندگی رسمی ندارد. اما خوشبختانه محصولات این برند بی نظیر را می توان از طریق فروشگاه های معتبر تهی ه کرد. )) فروشگاه مهرگلف ((به عنوان وارد کننده مستقیم محصولات لاروش پوزای اصل فرانسه، این محصولات را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت فراهم کرده است. همچنین ضمانت اصالت کالا را برعهده دارد. می توانید برای خزید محصولات لاروش پوزای به سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *